zondag

Blok 3, laatste les. Interview met een STER..



Deze les hebben jullie allemaal een beroemdheid gespeeld.


Als je een interview geeft terwijl je een rol speelt heet dit een 'RolInterview'. Dit gebruik je om een rol te onderzoeken/beter te maken (als je in je rol vragen beantwoordt kom je op andere, betere antwoorden dan als je ze bedenkt) of om je rol beter te kunnen spelen



Ik speelde . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Ik gaf een interview in mijn rol  met de fysieke en stem-transformatie (rolinterview).
Wat mij vooral opviel was mijn antwoord op de vraag wat
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Ik zei  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


Daarna hebben sommige groepjes hun interview gepresenteerd. 



Een goed tip van de nabespreking vond ik

 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



Ik heb zelf de vragen gesteld voor het programma/blad
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



Geen opmerkingen:

Een reactie posten